Сұрақ-жауап

В 

В 

Жоқ, банк картасы қажет емес, өйткені шешіп алу өтінімде көрсетілген телефон нөміріне жіберілген код арқылы жүзеге асырылады.

"Ойын бизнесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 12-бап, 15-тармақ:

 «Букмекерлік кеңселер мен тотализаторлар аппараттық-бағдарламалық кешенмен жабдықталуға тиіс. Букмекерлік кеңсе немесе тотализатор қызметін жүзеге асыратын ойын бизнесін ұйымдастырушы мөлшерлемені қабылдағанға дейін бәс тігуге қатысушыны тіркеуді қатысушының жеке басын анықтауға мүмкіндік беретін деректерді енгізе отырып, аппараттық-бағдарламалық кешен арқылы жүргізуге міндетті».

"Ойын бизнесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабының 15-тармағына сәйкес букмекерлік кеңсенің Клиенті жеке басын куәландыратын құжатты ұсыну арқылы верификация рәсімінен өтуі тиіс. Ұсынылған құжатта келесілер айқын көрінуі керек:

  • Т. А.Ә.
  • Фото
  • Туған күні
  • Берілген күні
  • Берген орган
  • Жарамдылық мерзімі
  • Сәйкестендіру нөмірі (ҚР резиденті үшін – ЖСН)
  • Құжат нөмірі

Құжаттты өзіңіз "Баптаулар" бөлімінде (сайттың толық нұсқасында) жүктеуге болады

Біздің операторлар құжаттарды жүктеуге көмектесе алады. Сіз құжаттың фотосуретін WhatsApp +7 (771) 635-00-00  немесе Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс. e-mail-ге жібере аласыз.

Барлық жіберілген деректер қатаң құпия болып табылады.

Жүктелгеннен кейін құжаттар оператордың тексеруінен және растауынан өтеді.

Расталған шот "Верификацияланған" мәртебесін алады.

Верификациядан өткеннен кейін барлық шешіп алу/толықтыру әдістері қол жетімді болады.

Барлық қолданыстағы тарифтер мен комиссиялар Жеке кабинетте алуға өтінімді ресімдеу кезінде "Шоттан шешіп алу" бөлімінде көрсетілген.

Шоттағы теріс сома нәтижелерді жеткізуші бізге нәтижелердің өзгергені туралы хабарлаған  және қайта есептеуден кейін жеңген ұтыс жеңілген немесе қайтару ретінде есептелген жағдайда қалыптасады.Тиісінше, заңсыз есептелген ақша қаражаттары (бастапқы қате нәтиже бойынша) шоттан шығарылды. Осы кезде шотта қаражат жеткіліксіз болған және осылайша шот минусқа түседі.

Есептен шығарылған ақша түпкілікті нәтиже бойынша жеңіске жетпегендіктен, компанияға қажетті соманы қайтару арқылы ғана шотты қалпына келтіруге болады.

Сіз енгізген деректердің дұрыстығын тексеріңіз (әмиян нөмірі, телефон нөмірі, код, шот нөмірі, ақшаны шешіп алуға арналған пароль және т. б.)

Егер Сіз бәрін дұрыс енгізгеніңізге сенімді болсаңыз, біздің қолдау қызметіне хабарласыңыз, біз сізге көмектесуге тырысамыз.

Біз барлық өтінімдерді талаптарға сай екендігін тексеруге міндетті болғандықтан, бұл кейде кідірістерге әкелуі мүмкін. Түсіністікпен қарағаныңыз үшін алғыс білдіреміз.

Толықтыру тарифтерін мына сілтеме арқылы көруге болады: Шотты толықтыру тәсілдері.

Шешіп алу тарифтерін мына сілтеме арқылы көруге болады: Шоттан шешіп алу тәсілдері.

Өтінімінің өңделу мәртебесін, сондай-ақ белсенді өтінімді (ол өңделгенге дейін) "Сіздің шотыңыздағы өтінімдер мен төлемдер тарихындағы" "Шоттан шешіп алу" қойындысынан қадағалауға, сондай-ақ алып тастауға болады.

Біздің БК Клиенттердің қаражатының қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қарайды, сондықтан Tennisi БК компаниясының регламенті басқа адамдардың әмияндарына төлем жасауға рұқсат бермейді.

Өтінімді БК тарапынан мамандар өңдегенге дейін жоюға болады.

Өтінімді жою үшін:

1. "Шоттан шешіп алу" бөліміне өтіңіз.

2. Парақшаның төменгі жағында "Сіздің шотыңыздағы өтінімдер мен төлемдер тарихы" көрсетіледі.

3. Өтінімді таңдап, ашылған жаңа терезеде "Өтінімді жою" түймесін басыңыз. Қаражат бірден ойын шотына қайтарылады.

Жеке кабинетте "Шоттан шешіп алу" бөлімін таңдаңыз, содан кейін "Сіздің шотыңыздағы өтінімдер мен төлемдер тарихында" жойылған өтінімге қарама-қарсы бас тарту себебі көрсетіледі. Мобильді қосымшада бұл функция жоқ.

Шешіп алу туралы өтінім жұмыс күні ішінде өңделеді. Әдетте бүкіл процесс жарты сағаттан артық уақыт алмайды. Бірақ өңдеу жылдамдығы операторлардың жүктемесіне байланысты.

Өтінімінің өңделу мәртебесін, сондай-ақ белсенді өтінімді (ол өңделгенге дейін) "Сіздің шотыңыздағы өтінімдер мен төлемдер тарихындағы" "Шоттан шешіп алу" қойындысынан қадағалауға, сондай-ақ алып тастауға болады.

Шешіп алу лимитін мына сілтеме арқылы көруге болады: Шоттан шешіп алу тәсілдері.

Ақша аударымы бір минут ішінде жүзеге асырылады, бірақ кейде төлем жүйелерінің техникалық себептеріне байланысты ұзағырақ уақыт алуы мүмкін.

Егер бір тәулік ішінде Сіз шотты толтырған сома түспеген болса, сол операция туралы толық ақпаратты (соманы, толықтыру күні мен уақытын) көрсете отырып, қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Қолдау қызметінің операторы Сізге кеңес береді.

Мәселеңізді шешу үшін төлем әдісін, сомасын және күнін нақтылау үшін қолдау қызметіне хабарласуыңыз керек.

Шотты басқару паролі шоттан ақша шешіп алу кезінде ғана қолданылады. Егер Сіз оны көрсетпесеңіз, ол әдепкі бойынша жүйеге кіру паролімен сәйкес келеді.В 

Егер тіркелу кезінде Сіз ақшаны шешіп алу үшін басқа паролді көрсеткен болсаңыз, оны қалпына келтіру үшін міндетті түрде шот нөмірін (ID) көрсетіп, жеке куәліктің сканерін/фотосуретін тіркеп, Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.ға өз пошта жәшігіңізден хат жіберу керек  немесе WhatsApp-қа +7 (771) 635-00-00  нөмірі арқылы жазыңыз.

ID/шот нөмірі бұл сайтта тіркелген кезде әр Клиентке берілетін бірегей тоғыз немесе он таңбалы нөмір.

Сіздің ID / шот нөміріңізді сайттың толық нұсқасындағы "Баптаулар" бөліміне өту арқылы білуге болады.

Сондай-ақ, шот нөмірі сайттың: "Шот тарихы", "Шотты толықтыру", "Шоттан шешіп алу" бөлімдерінде бар.

Мобильді нұсқада "Менің шотым" бөлімінде, кейін "Аккаунт" қойындысы, шот #********* форматында көрсетілген.