Сұрақ-жауап
В
В
Телефон нөміріңізді дұрыс енгізгеніңізді тексеріп, 2 минуттан кейін кодты қайта сұраңыз.
Егер Сізде қысқа нөмірлерден SMS алуға тыйым болмаса, сондай-ақ шоттағы теңгерім оң болса, Сіздің нөміріңіз жіберілуге кезекте тұруы мүмкін, ал хабарлама кейінірек келеді.
Егерде Сіз жеке деректеріңізде қатені байқасаңыз, TENNISI БК қолдау қызметіне хабарласуыңыз қажет.
Назар аударыңыз, жүйеде көрсетілген деректер Клиенттің жеке басын куәландыратын құжаттағы (төлқұжат) мәліметтермен дәл сәйкес келуі керек.
Сайттың толық нұсқасында "Баптаулар" бөліміндегі, жеке кабинетте қай e-mail көрсетілгенін көруге, сондай-ақ оны өзгертуге болады.
Бір жеке тұлғаға тек бір ойын шотын ұстауға рұқсат етіледі. Ұйымдастырушы рұқсат еткен жағдайда ғана қайта тіркелуге болады.
Мүмкін Сіз қате логин немесе пароль енгіздіңіз. Пернетақтаның орналасуын, яғни әріптер регистрін (үлкен/кіші әріптер), деректерді енгізу тілін сақтағаныңызды, CapsLock қосулы қалып қоймады ма екен тексеріңіз.
Егер мәселе шешілмесе, парольді Қалпына келтіру нысанын қолданыңыз немесе қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Промокод - біздің Клиенттерге тіркелгені үшін немесе одан кейін әртүрлі бонустар мен жүлделерді алуға мүмкіндік беретін таңбалар мен сандардың бірегей комбинациясы.
Бонустың мөлшері және оны алу талаптарды нақты промокодқа байланысты.
Клиенттерге арналған Промокодтар компанияның әлеуметтік желілерінде жарияланады, спорттық ішаралардағы маркетингтік ивенттерде, БАҚ-тағы және бейінді сайттардағы жарнамалық жарияланымдарда таратылады, Tennisi БК бренд-амбассадорлары арқылы жарнамаланады.
Промокодты сайтта тіркелу кезінде енгізу керек.
Шоттың паролін сайттың толық нұсқасындағы жеке кабинетте "Баптаулар" бөлімін таңдау арқылы өзгертуге болады.
Ақшаны шешіп алу паролін өзгерту үшін ағымдағы шот паролін енгізу қажет екенін ескеріңіз.
Шотты басқару паролі шоттан ақша алу кезінде ғана қолданылады. Егер сіз оны көрсетпеген болсаңыз, ол әдепкі бойынша кіру пароліне сай болады.
Егер тіркеу кезінде Сіз шоттан ақша алу үшін жеке пароль көрсеткен болсаңыз, оны қалпына келтіру үшін өз пошта жәшігіңізден Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс. немесе WhatsApp-та: +7 (771) 635-00-00 хат жазып, жеке куәлігіңіздің сканерін/фотосуретін тіркеп, ID/шот нөмірін көрсетіп, техникалық қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Бұл жағдайда тіркеу кезінде пайдаланылған e-mail көрсетілгенін тексеру қажет.
Тіркелгенде, e-mail енгізген кезде қате кеткен болуы немесе қате жазылуы мүмкін, бұл жағдайда Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.ға немесе WhatsApp-та: +77716350000 хат жазып, жеке куәлігіңіздің сканерін/фотосуретін тіркеп, ID/шот нөмірін көрсетіп, техникалық қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Сайтқа кіретін логин немесе парольді сайттың толық нұсқасындағы жеке кабинетте "Баптаулар" бөлімін таңдау арқылы өзгертуге болады.
Кез келген деректерді өзгерту үшін алдымен сайтқа кіретін ағымдағы паролді енгізу қажет екенін ескеріңіз.
- Паролді қалпына келтіру парақшасына өтіңіз
- Тіркелу кезінде көрсеткен e-mail енгізіп, "Іздеу" түймесін басыңыз.
- Егер көрсетілген e-mail табылса, жарты сағат ішінде Сізге сайтқа кіретін логин мен паролі бар хат келеді.
Егер Сіз сол пошта жәшігіне кіре алмасаңыз немесе тіркеу кезінде көрсеткен e-mail есіңізде болмаса, басқа e-mail-дан Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс. немесе WhatsApp-та: +7 (771) 635-00-00 нөміріне орын алған мәселені көрсете отырып, төлқұжат деректері мен біздің сайтта есептік жазбаңызға тіркелген телефон нөміріңізді міндетті түрде көрсете отырып, хат жазыңыз. Сізге міндетті түрде көмектеседі.